REKLAMA
Znaleziono 728 wyników
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe.
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
Województwo pomorskie kusi europejskie start-upyartykuł
Pokaż artykuł
Województwo pomorskie kusi europejskie start-upy
Agencja Rozwoju Pomorza zakończyła pilotażowy projekt, którego celem było przyciągnięcie do regionu innowacyjnych biznesów. Invest in Pomerania w 2022 roku zainicjował program ściągania na Pomorze start-upów gotowych do rozwijania swoich pomysłów w regionie. Oferta pomorskich inkubatorów przedsiębiorczości w połączeniu z grantem środowiskowym Invest in Pomerania sprawiły, że aż 10 start-upów podjęło decyzję o rozwijaniu swoich koncepcji na Pomorzu.
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
Kamień węgielny i wiecha na budowie all.inn w Gdańsku [ZDJĘCIA+WIZUALIZ\ACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kamień węgielny i wiecha na budowie all.inn w Gdańsku [ZDJĘCIA+WIZUALIZ\ACJE]
Budowa all.inn - nowego konceptu mieszkaniowego dedykowanego studentom ruszyła z impetem zaledwie kilka miesięcy temu. 26 czerwca odbyło się uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego oraz… zawieszenie tradycyjnej wiechy – wszystko dlatego, że osiągnięto już najwyższy punkt konstrukcji.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
[Polska] W poszukiwaniu najtańszych mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W poszukiwaniu najtańszych mieszkań
W których inwestycjach deweloperzy oferują mieszkania w najniższych cenach? Portal nieruchomości Dom...
[Polska] Czy deweloperzy budują teraz większe mieszkania? artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy deweloperzy budują teraz większe mieszkania?
Czy widoczne jest zainteresowanie większymi mieszkaniami? Czy w ofercie deweloperów nadal dominują l...
[Polska] Czy hossa na rynku biurowym będzie trwałaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy hossa na rynku biurowym będzie trwała
Rynek biurowy w Polsce notuje rekordowe wyniki. Co zdaniem deweloperów może przerwać dobrą passę? Ja...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce
Centra convenience i parki handlowe przyciągają coraz ciekawsze marki, w tym zarówno brandy typowe dla tego segmentu, jak również charakterystyczne do tej pory dla dużych galerii. O rozwoju tenant-mix’u oraz potencjale tych formatów opowiada Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
Inwestycja za 550 milionów zł: Essity zwiększa produkcję w fabryce pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Inwestycja za 550 milionów zł: Essity zwiększa produkcję w fabryce pod Wrocławiem
W fabryce firmy Essity w Oławie, światowego lidera branży higienicznej i ochrony zdrowia, z którego produktów codziennie korzysta ponad miliard ludzi na całym świecie, oficjalnie otwarto 4 nowe linie produkcyjne. To zwieńczenie trzyletniej inwestycji o wartości 550 milionów złotych, mającej realny wpływ na lokalną gospodarkę.
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwoju
Zainteresowanie międzynarodowych sieci, rewitalizacja centrum miasta oraz zmieniające się nawyki zak...
[T08709] Zwycięstwa 8inwestycja
Pokaż inwestycję
[T08709] Zwycięstwa 8
Dobre Miasto, ul. Zwycięstwa 8
metraż
958 m2
cena
665 000
MB Partner Łódź - Uber | Glovo | Bolt | Wolt | Uber Eatsfirma
Pokaż firmę
MB Partner Łódź - Uber | Glovo | Bolt | Wolt | Uber Eats
Łódź, Traugutta 25/917
MB Partner Gdańsk - Uber | Bolt | Free Now | Glovo | Uber Eatsfirma
Pokaż firmę
MB Partner Gdańsk - Uber | Bolt | Free Now | Glovo | Uber Eats
Gdańsk, Aleja Grunwaldzka 76/78 lok. 421
[Polska] Niezwykły potencjał polskiego rynku biurowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Niezwykły potencjał polskiego rynku biurowego
Polski rynek biurowy rośnie najszybciej w regionie CEE
Te hotele zostaną otwarte w 2025 roku [RAPORT INVESTMAP]artykuł
Pokaż artykuł
Te hotele zostaną otwarte w 2025 roku [RAPORT INVESTMAP]
W 2025 roku w Polsce planowane jest otwarcie wielu nowych hoteli. Są to nie tylko nowo wybudowane obiekty, ale także przechodzące gruntowną modernizację i rebranding. Kolejne są w budowie. Najszybciej przybywa w naszym kraju hoteli klasy premium, jest też kilka obiektów, które zamierzają stać się luksusowymi. Będzie to rok debiutu kilku nowych na polskim rynku marek międzynarodowych oraz hoteli lifestylowych, których mamy wciąż za mało.
Co-livingi – wariant na czas zastoju na rynku kredytów hipotecznych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Co-livingi – wariant na czas zastoju na rynku kredytów hipotecznych w Polsce
Co-living jest nowym trendem mieszkaniowym, który po podbiciu rynków w poszczególnych europejskich krajach z impetem wkracza na polskie podwórko. Jego popularność wynika z trzech zasadniczych czynników: ekonomicznego – koszty usług i infrastruktury dodatkowej ponoszą wszyscy mieszkańcy; socjologicznego – zgodnego z naturalną potrzebą funkcjonowania w społeczności; oraz komfortu życia, dzięki rozwiązaniom stworzonym pod konkretną grupę mieszkańców.
REKLAMA